Edit: NABÓR ZAKOŃCZONY

Operacja pn.: ,,Stworzenie miejsca integracji oraz edukacji społecznej przy OSP Gąbin” jest realizowana w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem w zakresie rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej.
Działanie współfinansowane ze środków PROW 2014-2020.
OSP Gąbin przedłuża termin na składanie ofert do dnia15-go marca br. roku
NABÓR ZAKOŃCZYŁ SIĘ 15-go MARCA 2021
Zamawiający:
Ochotnicza Straż Pożarna w Gąbinie
ul. Stary Rynek 15
09-530 Gąbin
NIP: 971-050-01-07
Ochotnicza Straż Pożarna w Gąbinie zaprasza do składania ofert wstępnych na:
- Przygotowanie i adaptację terenu (część A1):
- Należy utwardzić teren (oznaczony barwą zieloną na dołączonej mapce poglądowej) i wyłożyć kostką w sposób:
- Nowo układaną kostkę trzeba połączyć z istniejącą już kostką brukową z jednej strony;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa gwarantującego trwałość tj. podsypki piaskowej gr. 3 cm. i zagęszczonej podbudowie z kruszywa gr. 30 cm.;
- Kostka brukowa barwy szare o grubości 8cm i wymiarze 20 cm. x 16,5 cm. (lub innym po akceptacji zamawiającego) na w/w powierzchni;
- Ułożenie obrzeży kostki koloru szareo w wymiarze 20cm. x6cm. x 100 cm. lub innym zaakceptowanym przez zamawiającego;
- Powierzchnia do utwardzenia i ułożenia kostki brukowej 110 m2;
- Montaż ogrodzenia:
- Ogrodzenie (zaznaczone na poglądowym rysunku barwą fioletową). Lokalizacja ogrodzenia może zostać minimalnie przesunięta podczas porozumień z wykonawcą na etapie realizacji operacji;
- Ogrodzenie wykonane z paneli ogrodzeniowych wykonanych drutu min. fi. 5. Drut ocynkowany i pomalowany proszkowo;
- Płot w barwie zielonej lub grafitowej;
- Ogrodzenie na szerokości terenu 8m .– 8,5 m. (uzależnione od ustaleń z wyłonionym w postępowaniu ofertowym wykonawcą;
- Wysokości płotu nie mniejsza niż 1,65 m i nie większa niż 1,75 m;
- W ogrodzeniu zamontowana jedno, lub dwu-skrzydłowa furtka wejściowo-wyjściowa o szerokości 3 m.
- Montaż ogrodzenia z wykorzystaniem dedykowanych do niego słupków oraz obejm i uchwytów;
- Inne elementy usługi:
- Doprowadzenie energii elektrycznej z budynku strażnicy do stworzonego miejsca rekreacji turystycznej i montaż na jej terenie:
- Minimum dwóch naświetlaczy LED 10 W;
- Wykonanie minimum dwóch gniazdek 230 V;
- Postawienie dwóch grilli na stałe związanych z podłożem. Minimalna podstawa grilla 75cm x 50 cm. Grill z kominem, z metalowym rusztem, dodatkowo w popielniku zamontowany odpływ dla wody. Wykonanie grilla z czerwonej cegły, klinkieru, albo kamienia (ew. inne rozwiązania łączone zaproponowane przez wykonawcę);
- Montaż studzienki wykonanej z rury trzonowej karbowanej wraz z odpowiednią pokrywą, albo korytkiem obok, co zapewni odbieranie wody przez studzienkę. Studzienka nie musi posiadać dopływu. Usytuowanie studzienki do ustalenia na etapie realizacji operacji.
- Wyprowadzenie ze strażnicy OSP rury ½ cala z zamontowanym zaworem kulowym na teren wydzielony do operacji.
- Doprowadzenie energii elektrycznej z budynku strażnicy do stworzonego miejsca rekreacji turystycznej i montaż na jej terenie:
- Dostawa i montaż altany z wyposażeniem (część A2):
- Przygotowanie i dostarczenie altany mogącej pomieścić min. 20 osób:
- Rozmiar altany 8m x 4m (wymiar +/- 5%);
- Altana wykonana z drewna Topoli;
- Słupy i belki w wymiarze minimalnym 14 cm x 14 cm;
- Wszelkie połączenia belek wykonane za pomocą połączeń ciesielskich tj. zamki i czopy;
- Elementy drewniane malowane dedykowaną do tego celu farbą lakierową lub lakierem;
- Altana na stałe związana z podłożem;
- Dach altany
- Kryty płytą OSB min. fi. 10 mm.;
- Na płycie OSB nałożony gont bitumiczny. Kolor gontu zostanie ustalony z wykonawcą na etapie realizacji;
- Inne
- W altanie trzeba zainstalować dwie lampy barwy ciepłej generujące razem minimum 1600 lm. Instalacja wykonana w sposób hermetyczny, eliminujący ryzyko wystąpienia zwarcia instalacji elektrycznej w wyniku działania wody;
- Wyposażenie altany:
- Stoły:
- 2 szt. o wymiarach 1,5m-2 m szerokości i długości 3,5 m. każdy;
- Stoły wykonane z twardego drewna tj. dąb lub jesion;
- Stoły malowane lakierem, albo farbą lakierową.
- Ławy
- 4 szt. o długości 3,5 m. każda.;
- Ławki z oparciem;
- Ławy wykonane z twardego drewna tj. dąb lub jesion;
- Ławy malowane lakierem, albo farbą lakierową.
- Stoły:
- Dostawa Tablic informacyjnych (część B1):
- Projekt tablic na podstawie dostarczonych przez zamawiającego materiałów ;
- Rozmiar powierzchni drukowanej na tablicach edukacyjnych 120×80 cm.
- Tablica mocowana na stalowym stelażu, albo podwójnie gięta na krawędziach ;
- Tablica osadzona na dwóch słupkach;
- Dostawa jednego kpl. Dwóch sztuk tablic z oddzielnymi projektami każda;
- Tablica w wykonaniu metalowym, albo laminacie;
- Tablica i słupki zabezpieczone antykorozyjnie ,
- Gwarancja na nadruk min. 5 lat;
- Dostawa i montaż systemu monitoringu (część B2):
- Kamery:
- Ilość: trzy sztuki;
- Kamera zewnętrzna min. 8 MPx;
- Rozdzielczość min. 3840×2160;
- Ilość diód nie mniej niż 25;
- Funkcja inteligentnej analizy obrazu;
- Zasilanie 12 V DC;
- Gwarancja min. 36 miesięcy;
- Fabryczne uchwyty do kamer;
- Rejestrator sieciowy:
- Ilość: 1 sztuka;
- Obsługa min. 16 kamer;
- Wyjścia minimum 1x VGA i 1xHDMI (4K);
- Interfejs sieciowy;
- Obsługa połączeń P2P;
- Wsparcie dla kamer z wbudowaną analityką;
- Gwarancja minimum 36 miesięcy;
- Dysk:
- Pojemność : nie mniej niż 10 TB
- Gwarancja nie mniej niż 24 miesiące
- Switch
- Obsługa min. 8 portów
- Switch nie wymagany jeśli jest wbudowany w rejestrator;
- Usługa montażu w miejscu wskazanym na etapie realizacji;
- Materiały montażowe wedle potrzeb;
- UPS:
- Moc skuteczna min. 720 W;
- Akumulator/y min 14 Ah, 12 V
Po wpłynięciu ofert wstępnych zamawiający rozpocznie proces negocjacji z oferentami celem złożenia ofert końcowych.
Harmonogram:
- Składanie ofert wstępnych do 15.03.2021 r.;
- Termin 16.03.2021 r. -18.03.2021 r.– analiza ofert – negocjacje z oferentami
- 19.03.2021 r. – 31.03.2021 r. – podpisanie umowy z wykonawcą
Każdy oferent może złożyć oddzielną ofertę na poszczególny element zadania (cz. 1/2/3/4)
Termin realizacji zadania do 15.05.2021 r.
W celu złożenia oferty zachęcamy do osobistego zapoznania się z projektem altany i zagospodarowania terenu wykonanego przez biuro projektowe wraz ze stosownymi szkicami.
W celu umówienia się na omówienie szczegółów prosimy o kontakt mailowy: ospgabin_zapytania@wp.pl

OSP Gąbin przedłuża termin na składanie ofert do dnia15-go marca br. roku
NABÓR ZAKOŃCZYŁ SIĘ 15-go MARCA 2021
Ochotnicza Straż Pożarna w Gąbinie zaprasza do składania ofert wstępnych na:
- Przygotowanie i adaptację terenu (część A1):
- Należy utwardzić teren (oznaczony barwą zieloną na dołączonej mapce poglądowej) i wyłożyć kostką w sposób:
- Nowo układaną kostkę trzeba połączyć z istniejącą już kostką brukową z jednej strony;
- Wykonanie podbudowy z kruszywa gwarantującego trwałość tj. podsypki piaskowej gr. 3 cm. i zagęszczonej podbudowie z kruszywa gr. 30 cm.;
- Kostka brukowa barwy szare o grubości 8cm i wymiarze 20 cm. x 16,5 cm. (lub innym po akceptacji zamawiającego) na w/w powierzchni;
- Ułożenie obrzeży kostki koloru szareo w wymiarze 20cm. x6cm. x 100 cm. lub innym zaakceptowanym przez zamawiającego;
- Powierzchnia do utwardzenia i ułożenia kostki brukowej 110 m2;
- Montaż ogrodzenia:
- Ogrodzenie (zaznaczone na poglądowym rysunku barwą fioletową). Lokalizacja ogrodzenia może zostać minimalnie przesunięta podczas porozumień z wykonawcą na etapie realizacji operacji;
- Ogrodzenie wykonane z paneli ogrodzeniowych wykonanych drutu min. fi. 5. Drut ocynkowany i pomalowany proszkowo;
- Płot w barwie zielonej lub grafitowej;
- Ogrodzenie na szerokości terenu 8m .– 8,5 m. (uzależnione od ustaleń z wyłonionym w postępowaniu ofertowym wykonawcą;
- Wysokości płotu nie mniejsza niż 1,65 m i nie większa niż 1,75 m;
- W ogrodzeniu zamontowana jedno, lub dwu-skrzydłowa furtka wejściowo-wyjściowa o szerokości 3 m.
- Montaż ogrodzenia z wykorzystaniem dedykowanych do niego słupków oraz obejm i uchwytów;
- Inne elementy usługi:
- Doprowadzenie energii elektrycznej z budynku strażnicy do stworzonego miejsca rekreacji turystycznej i montaż na jej terenie:
- Minimum dwóch naświetlaczy LED 10 W;
- Wykonanie minimum dwóch gniazdek 230 V;
- Postawienie dwóch grilli na stałe związanych z podłożem. Minimalna podstawa grilla 75cm x 50 cm. Grill z kominem, z metalowym rusztem, dodatkowo w popielniku zamontowany odpływ dla wody. Wykonanie grilla z czerwonej cegły, klinkieru, albo kamienia (ew. inne rozwiązania łączone zaproponowane przez wykonawcę);
- Montaż studzienki wykonanej z rury trzonowej karbowanej wraz z odpowiednią pokrywą, albo korytkiem obok, co zapewni odbieranie wody przez studzienkę. Studzienka nie musi posiadać dopływu. Usytuowanie studzienki do ustalenia na etapie realizacji operacji.
- Wyprowadzenie ze strażnicy OSP rury ½ cala z zamontowanym zaworem kulowym na teren wydzielony do operacji.
- Doprowadzenie energii elektrycznej z budynku strażnicy do stworzonego miejsca rekreacji turystycznej i montaż na jej terenie:
- Dostawa i montaż altany z wyposażeniem (część A2):
- Przygotowanie i dostarczenie altany mogącej pomieścić min. 20 osób:
- Rozmiar altany 8m x 4m (wymiar +/- 5%);
- Altana wykonana z drewna Topoli;
- Słupy i belki w wymiarze minimalnym 14 cm x 14 cm;
- Wszelkie połączenia belek wykonane za pomocą połączeń ciesielskich tj. zamki i czopy;
- Elementy drewniane malowane dedykowaną do tego celu farbą lakierową lub lakierem;
- Altana na stałe związana z podłożem;
- Dach altany
- Kryty płytą OSB min. fi. 10 mm.;
- Na płycie OSB nałożony gont bitumiczny. Kolor gontu zostanie ustalony z wykonawcą na etapie realizacji;
- Inne
- W altanie trzeba zainstalować dwie lampy barwy ciepłej generujące razem minimum 1600 lm. Instalacja wykonana w sposób hermetyczny, eliminujący ryzyko wystąpienia zwarcia instalacji elektrycznej w wyniku działania wody;
- Wyposażenie altany:
- Stoły:
- 2 szt. o wymiarach 1,5m-2 m szerokości i długości 3,5 m. każdy;
- Stoły wykonane z twardego drewna tj. dąb lub jesion;
- Stoły malowane lakierem, albo farbą lakierową.
- Ławy
- 4 szt. o długości 3,5 m. każda.;
- Ławki z oparciem;
- Ławy wykonane z twardego drewna tj. dąb lub jesion;
- Ławy malowane lakierem, albo farbą lakierową.
- Stoły:
- Dostawa Tablic informacyjnych (część B1):
- Projekt tablic na podstawie dostarczonych przez zamawiającego materiałów ;
- Rozmiar powierzchni drukowanej na tablicach edukacyjnych 120×80 cm.
- Tablica mocowana na stalowym stelażu, albo podwójnie gięta na krawędziach ;
- Tablica osadzona na dwóch słupkach;
- Dostawa jednego kpl. Dwóch sztuk tablic z oddzielnymi projektami każda;
- Tablica w wykonaniu metalowym, albo laminacie;
- Tablica i słupki zabezpieczone antykorozyjnie ,
- Gwarancja na nadruk min. 5 lat;
- Dostawa i montaż systemu monitoringu (część B2):
- Kamery:
- Ilość: trzy sztuki;
- Kamera zewnętrzna min. 8 MPx;
- Rozdzielczość min. 3840×2160;
- Ilość diód nie mniej niż 25;
- Funkcja inteligentnej analizy obrazu;
- Zasilanie 12 V DC;
- Gwarancja min. 36 miesięcy;
- Fabryczne uchwyty do kamer;
- Rejestrator sieciowy:
- Ilość: 1 sztuka;
- Obsługa min. 16 kamer;
- Wyjścia minimum 1x VGA i 1xHDMI (4K);
- Interfejs sieciowy;
- Obsługa połączeń P2P;
- Wsparcie dla kamer z wbudowaną analityką;
- Gwarancja minimum 36 miesięcy;
- Dysk:
- Pojemność : nie mniej niż 10 TB
- Gwarancja nie mniej niż 24 miesiące
- Switch
- Obsługa min. 8 portów
- Switch nie wymagany jeśli jest wbudowany w rejestrator;
- Usługa montażu w miejscu wskazanym na etapie realizacji;
- Materiały montażowe wedle potrzeb;
- UPS:
- Moc skuteczna min. 720 W;
- Akumulator/y min 14 Ah, 12 V
Po wpłynięciu ofert wstępnych zamawiający rozpocznie proces negocjacji z oferentami celem złożenia ofert końcowych.
Termin i miejsce składania ofert: do dnia 15.03.2021 mailowo na adres: ospgabin_zapytania@wp.pl albo osobiście w strażnicy OSP Gąbin (adres zgodny z danymi zamawiającego
Forma płatności: przelew bankowy do realizacji zamówienia
Harmonogram:
- Składanie ofert wstępnych do 15.03.2021 r.;
- Termin 16.03.2021 r. -18.03.2021 r.– analiza ofert – negocjacje z oferentami
- 19.03.2021 r. – 31.03.2021 r. – podpisanie umowy z wykonawcą
Każdy oferent może złożyć oddzielną ofertę na poszczególny element zadania (cz. A1/A2/B1/B2)
Termin realizacji zadania do 15.05.2021 r.
W celu złożenia oferty zachęcamy do osobistego zapoznania się z projektem altany i zagospodarowania terenu wykonanego przez biuro projektowe wraz ze stosownymi szkicami.
W celu umówienia się na omówienie szczegółów prosimy o kontakt mailowy: ospgabin_zapytania@wp.pl
te.:24 277 11-18
Osoby upoważnione do kontaktu:
-Damian Zawadzki;
-Marcin Goliszewski;
-Bartłomiej Majewski.
W imieniu OSP Gąbin:
PREZES OSP
w Gąbinie
dh. Waldemar Zawadzki