Ogłoszenie o naborze ofert dla realizacji zadania [AKTUALIZACJA 15.02.2021]

Edit: NABÓR ZAKOŃCZONY

Operacja pn.: ,,Stworzenie miejsca integracji oraz edukacji społecznej przy OSP Gąbin” jest realizowana w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem w zakresie rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej.
Działanie współfinansowane ze środków PROW 2014-2020.

OSP Gąbin przedłuża termin na składanie ofert do dnia15-go marca br. roku

NABÓR ZAKOŃCZYŁ SIĘ 15-go MARCA 2021

Zamawiający:
Ochotnicza Straż Pożarna w Gąbinie
ul. Stary Rynek 15
09-530 Gąbin
NIP: 971-050-01-07

Ochotnicza Straż Pożarna w Gąbinie zaprasza do składania ofert wstępnych na:

  1. Przygotowanie i adaptację terenu (część A1):
  • Należy utwardzić teren (oznaczony barwą zieloną na dołączonej mapce poglądowej) i wyłożyć kostką w sposób:
    • Nowo układaną kostkę trzeba połączyć z istniejącą już kostką brukową z jednej strony;
    • Wykonanie podbudowy z kruszywa gwarantującego trwałość tj. podsypki piaskowej gr. 3 cm. i zagęszczonej podbudowie z kruszywa gr. 30 cm.;
    • Kostka brukowa barwy szare o grubości 8cm i wymiarze 20 cm. x 16,5 cm. (lub innym po akceptacji zamawiającego) na w/w powierzchni;
    • Ułożenie obrzeży kostki koloru szareo w wymiarze 20cm. x6cm. x 100 cm. lub innym zaakceptowanym przez zamawiającego;
    • Powierzchnia do utwardzenia i ułożenia kostki brukowej 110 m2;
  • Montaż ogrodzenia:
    • Ogrodzenie (zaznaczone na poglądowym rysunku barwą fioletową). Lokalizacja ogrodzenia może zostać minimalnie przesunięta podczas porozumień z wykonawcą na etapie realizacji operacji;
    • Ogrodzenie wykonane z paneli ogrodzeniowych wykonanych drutu min. fi. 5. Drut ocynkowany i pomalowany proszkowo;
    • Płot w barwie zielonej lub grafitowej;
    • Ogrodzenie na szerokości terenu 8m .– 8,5 m. (uzależnione od ustaleń z wyłonionym w postępowaniu ofertowym wykonawcą;
    • Wysokości płotu nie mniejsza niż 1,65 m i nie większa niż 1,75 m;
    • W ogrodzeniu zamontowana jedno, lub dwu-skrzydłowa furtka wejściowo-wyjściowa o szerokości 3 m.
    • Montaż ogrodzenia z wykorzystaniem dedykowanych do niego słupków oraz obejm i uchwytów;
  • Inne elementy usługi:
    • Doprowadzenie energii elektrycznej z budynku strażnicy do stworzonego miejsca rekreacji turystycznej i montaż na jej terenie:
      • Minimum dwóch naświetlaczy LED 10 W;
      • Wykonanie minimum dwóch gniazdek 230 V;
    • Postawienie dwóch grilli na stałe związanych z podłożem. Minimalna podstawa grilla 75cm x  50 cm. Grill z kominem, z metalowym rusztem, dodatkowo w popielniku zamontowany odpływ dla wody. Wykonanie grilla z czerwonej cegły, klinkieru, albo kamienia (ew. inne rozwiązania łączone zaproponowane przez wykonawcę);
    • Montaż studzienki wykonanej z rury trzonowej karbowanej wraz z odpowiednią pokrywą, albo korytkiem obok, co zapewni odbieranie wody przez studzienkę. Studzienka nie musi posiadać dopływu. Usytuowanie studzienki do ustalenia na etapie realizacji operacji.
    • Wyprowadzenie ze strażnicy OSP rury ½ cala z zamontowanym zaworem kulowym na teren wydzielony do operacji.
  1. Dostawa i montaż altany z wyposażeniem (część A2):
  • Przygotowanie i dostarczenie altany mogącej pomieścić min. 20 osób:
    • Rozmiar altany 8m x 4m (wymiar +/- 5%);
    • Altana wykonana z drewna Topoli;
    • Słupy i belki w wymiarze minimalnym 14 cm x 14 cm;
    • Wszelkie połączenia belek wykonane za pomocą połączeń ciesielskich tj. zamki i czopy;
    • Elementy drewniane malowane dedykowaną do tego celu farbą lakierową lub lakierem;
    • Altana na stałe związana z podłożem;
  • Dach altany
    • Kryty płytą OSB min. fi. 10 mm.;
    • Na płycie OSB nałożony gont bitumiczny. Kolor gontu zostanie ustalony z wykonawcą na etapie realizacji;
  • Inne
    • W altanie trzeba zainstalować dwie lampy barwy ciepłej generujące razem minimum 1600 lm. Instalacja wykonana w sposób hermetyczny, eliminujący ryzyko wystąpienia zwarcia instalacji elektrycznej w wyniku działania wody;
  • Wyposażenie altany:
    • Stoły:
      • 2 szt. o wymiarach 1,5m-2 m szerokości i długości 3,5 m. każdy;
      • Stoły wykonane z twardego drewna tj. dąb lub jesion;
      • Stoły malowane lakierem, albo farbą lakierową.
    • Ławy
      • 4 szt. o długości 3,5 m. każda.;
      • Ławki z oparciem;
      • Ławy wykonane z twardego drewna tj. dąb lub jesion;
      • Ławy malowane lakierem, albo farbą lakierową.
  1. Dostawa Tablic informacyjnych (część B1):
  • Projekt tablic na podstawie dostarczonych przez zamawiającego materiałów ;
  • Rozmiar powierzchni drukowanej na tablicach edukacyjnych 120×80 cm.
  • Tablica mocowana na stalowym stelażu, albo podwójnie gięta na krawędziach ;
  • Tablica osadzona na dwóch słupkach;
  • Dostawa jednego kpl. Dwóch sztuk tablic z oddzielnymi projektami każda;
  • Tablica w wykonaniu metalowym, albo laminacie;
  • Tablica i słupki zabezpieczone antykorozyjnie ,
  • Gwarancja na nadruk min. 5 lat;
  1. Dostawa i montaż systemu monitoringu (część B2):
  • Kamery:
    • Ilość: trzy sztuki;
    • Kamera zewnętrzna min. 8 MPx;
    • Rozdzielczość min. 3840×2160;
    • Ilość diód nie mniej niż 25;
    • Funkcja inteligentnej analizy obrazu;
    • Zasilanie 12 V DC;
    • Gwarancja min. 36 miesięcy;
    • Fabryczne uchwyty do kamer;
  • Rejestrator sieciowy:
    • Ilość: 1 sztuka;
    • Obsługa min. 16 kamer;
    • Wyjścia minimum 1x VGA i 1xHDMI (4K);
    • Interfejs sieciowy;
    • Obsługa połączeń P2P;
    • Wsparcie dla kamer z wbudowaną analityką;
    • Gwarancja minimum 36 miesięcy;
  • Dysk:
    • Pojemność : nie mniej niż 10 TB
    • Gwarancja nie mniej niż 24 miesiące
  • Switch
    • Obsługa min. 8 portów
    • Switch nie wymagany jeśli jest wbudowany w rejestrator;
  • Usługa montażu w miejscu wskazanym na etapie realizacji;
  • Materiały montażowe wedle potrzeb;
  • UPS:
    • Moc skuteczna min. 720 W;
    • Akumulator/y min 14 Ah, 12 V

Po wpłynięciu ofert wstępnych zamawiający rozpocznie proces negocjacji z oferentami celem złożenia ofert końcowych.

 

Harmonogram:

  1. Składanie ofert wstępnych do 15.03.2021 r.;
  2. Termin 16.03.2021 r. -18.03.2021 r.– analiza ofert – negocjacje z oferentami
  3. 19.03.2021 r. – 31.03.2021 r. – podpisanie umowy z wykonawcą

Każdy oferent może złożyć oddzielną ofertę na poszczególny element zadania (cz. 1/2/3/4)

 

Termin realizacji zadania do 15.05.2021 r.

W celu złożenia oferty zachęcamy do osobistego zapoznania się z projektem altany i zagospodarowania terenu wykonanego przez biuro projektowe wraz ze stosownymi szkicami.

W celu umówienia się na omówienie szczegółów prosimy o kontakt mailowy: ospgabin_zapytania@wp.pl

OSP Gąbin przedłuża termin na składanie ofert do dnia15-go marca br. roku

NABÓR ZAKOŃCZYŁ SIĘ 15-go MARCA 2021
Ochotnicza Straż Pożarna w Gąbinie zaprasza do składania ofert wstępnych na:

  1. Przygotowanie i adaptację terenu (część A1):
  • Należy utwardzić teren (oznaczony barwą zieloną na dołączonej mapce poglądowej) i wyłożyć kostką w sposób:
    • Nowo układaną kostkę trzeba połączyć z istniejącą już kostką brukową z jednej strony;
    • Wykonanie podbudowy z kruszywa gwarantującego trwałość tj. podsypki piaskowej gr. 3 cm. i zagęszczonej podbudowie z kruszywa gr. 30 cm.;
    • Kostka brukowa barwy szare o grubości 8cm i wymiarze 20 cm. x 16,5 cm. (lub innym po akceptacji zamawiającego) na w/w powierzchni;
    • Ułożenie obrzeży kostki koloru szareo w wymiarze 20cm. x6cm. x 100 cm. lub innym zaakceptowanym przez zamawiającego;
    • Powierzchnia do utwardzenia i ułożenia kostki brukowej 110 m2;
  • Montaż ogrodzenia:
    • Ogrodzenie (zaznaczone na poglądowym rysunku barwą fioletową). Lokalizacja ogrodzenia może zostać minimalnie przesunięta podczas porozumień z wykonawcą na etapie realizacji operacji;
    • Ogrodzenie wykonane z paneli ogrodzeniowych wykonanych drutu min. fi. 5. Drut ocynkowany i pomalowany proszkowo;
    • Płot w barwie zielonej lub grafitowej;
    • Ogrodzenie na szerokości terenu 8m .– 8,5 m. (uzależnione od ustaleń z wyłonionym w postępowaniu ofertowym wykonawcą;
    • Wysokości płotu nie mniejsza niż 1,65 m i nie większa niż 1,75 m;
    • W ogrodzeniu zamontowana jedno, lub dwu-skrzydłowa furtka wejściowo-wyjściowa o szerokości 3 m.
    • Montaż ogrodzenia z wykorzystaniem dedykowanych do niego słupków oraz obejm i uchwytów;
  • Inne elementy usługi:
    • Doprowadzenie energii elektrycznej z budynku strażnicy do stworzonego miejsca rekreacji turystycznej i montaż na jej terenie:
      • Minimum dwóch naświetlaczy LED 10 W;
      • Wykonanie minimum dwóch gniazdek 230 V;
    • Postawienie dwóch grilli na stałe związanych z podłożem. Minimalna podstawa grilla 75cm x  50 cm. Grill z kominem, z metalowym rusztem, dodatkowo w popielniku zamontowany odpływ dla wody. Wykonanie grilla z czerwonej cegły, klinkieru, albo kamienia (ew. inne rozwiązania łączone zaproponowane przez wykonawcę);
    • Montaż studzienki wykonanej z rury trzonowej karbowanej wraz z odpowiednią pokrywą, albo korytkiem obok, co zapewni odbieranie wody przez studzienkę. Studzienka nie musi posiadać dopływu. Usytuowanie studzienki do ustalenia na etapie realizacji operacji.
    • Wyprowadzenie ze strażnicy OSP rury ½ cala z zamontowanym zaworem kulowym na teren wydzielony do operacji.
  1. Dostawa i montaż altany z wyposażeniem (część A2):
  • Przygotowanie i dostarczenie altany mogącej pomieścić min. 20 osób:
    • Rozmiar altany 8m x 4m (wymiar +/- 5%);
    • Altana wykonana z drewna Topoli;
    • Słupy i belki w wymiarze minimalnym 14 cm x 14 cm;
    • Wszelkie połączenia belek wykonane za pomocą połączeń ciesielskich tj. zamki i czopy;
    • Elementy drewniane malowane dedykowaną do tego celu farbą lakierową lub lakierem;
    • Altana na stałe związana z podłożem;
  • Dach altany
    • Kryty płytą OSB min. fi. 10 mm.;
    • Na płycie OSB nałożony gont bitumiczny. Kolor gontu zostanie ustalony z wykonawcą na etapie realizacji;
  • Inne
    • W altanie trzeba zainstalować dwie lampy barwy ciepłej generujące razem minimum 1600 lm. Instalacja wykonana w sposób hermetyczny, eliminujący ryzyko wystąpienia zwarcia instalacji elektrycznej w wyniku działania wody;
  • Wyposażenie altany:
    • Stoły:
      • 2 szt. o wymiarach 1,5m-2 m szerokości i długości 3,5 m. każdy;
      • Stoły wykonane z twardego drewna tj. dąb lub jesion;
      • Stoły malowane lakierem, albo farbą lakierową.
    • Ławy
      • 4 szt. o długości 3,5 m. każda.;
      • Ławki z oparciem;
      • Ławy wykonane z twardego drewna tj. dąb lub jesion;
      • Ławy malowane lakierem, albo farbą lakierową.
  1. Dostawa Tablic informacyjnych (część B1):
  • Projekt tablic na podstawie dostarczonych przez zamawiającego materiałów ;
  • Rozmiar powierzchni drukowanej na tablicach edukacyjnych 120×80 cm.
  • Tablica mocowana na stalowym stelażu, albo podwójnie gięta na krawędziach ;
  • Tablica osadzona na dwóch słupkach;
  • Dostawa jednego kpl. Dwóch sztuk tablic z oddzielnymi projektami każda;
  • Tablica w wykonaniu metalowym, albo laminacie;
  • Tablica i słupki zabezpieczone antykorozyjnie ,
  • Gwarancja na nadruk min. 5 lat;
  1. Dostawa i montaż systemu monitoringu (część B2):
  • Kamery:
    • Ilość: trzy sztuki;
    • Kamera zewnętrzna min. 8 MPx;
    • Rozdzielczość min. 3840×2160;
    • Ilość diód nie mniej niż 25;
    • Funkcja inteligentnej analizy obrazu;
    • Zasilanie 12 V DC;
    • Gwarancja min. 36 miesięcy;
    • Fabryczne uchwyty do kamer;
  • Rejestrator sieciowy:
    • Ilość: 1 sztuka;
    • Obsługa min. 16 kamer;
    • Wyjścia minimum 1x VGA i 1xHDMI (4K);
    • Interfejs sieciowy;
    • Obsługa połączeń P2P;
    • Wsparcie dla kamer z wbudowaną analityką;
    • Gwarancja minimum 36 miesięcy;
  • Dysk:
    • Pojemność : nie mniej niż 10 TB
    • Gwarancja nie mniej niż 24 miesiące
  • Switch
    • Obsługa min. 8 portów
    • Switch nie wymagany jeśli jest wbudowany w rejestrator;
  • Usługa montażu w miejscu wskazanym na etapie realizacji;
  • Materiały montażowe wedle potrzeb;
  • UPS:
    • Moc skuteczna min. 720 W;
    • Akumulator/y min 14 Ah, 12 V

Po wpłynięciu ofert wstępnych zamawiający rozpocznie proces negocjacji z oferentami celem złożenia ofert końcowych.
Termin i miejsce składania ofert: do dnia 15.03.2021 mailowo na adres: ospgabin_zapytania@wp.pl albo osobiście w strażnicy OSP Gąbin (adres zgodny z danymi zamawiającego

Forma płatności: przelew bankowy do realizacji zamówienia

 Harmonogram:

  1. Składanie ofert wstępnych do 15.03.2021 r.;
  2. Termin 16.03.2021 r. -18.03.2021 r.– analiza ofert – negocjacje z oferentami
  3. 19.03.2021 r. – 31.03.2021 r. – podpisanie umowy z wykonawcą

Każdy oferent może złożyć oddzielną ofertę na poszczególny element zadania (cz. A1/A2/B1/B2)

Termin realizacji zadania do 15.05.2021 r.

W celu złożenia oferty zachęcamy do osobistego zapoznania się z projektem altany i zagospodarowania terenu wykonanego przez biuro projektowe wraz ze stosownymi szkicami.

W celu umówienia się na omówienie szczegółów prosimy o kontakt mailowy: ospgabin_zapytania@wp.pl


te.:24 277 11-18
Osoby upoważnione do kontaktu:
-Damian Zawadzki;
-Marcin Goliszewski;
-Bartłomiej Majewski.

W imieniu OSP Gąbin:
                                                                                                                
PREZES OSP
w Gąbinie
                                                                                                       dh. Waldemar Zawadzki

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *